BLEYCKHOF
//
EVENT- & PROJECTMANAGER
​
Hou jij van moderne outdoor feesten, heb je ervaring als eventplanner en weet jij dat een huwelijk niet enkel een mooie tafel dekken is? Met onze locatie bleyckhof zijn wij op zoek naar een vast gezicht en eventplanner die de organisatie en productie van events op Bleyckhof voor zich neemt. Dit gaat van de meest romantische trouwfeesten, lentefeesten, PR events tot dagdagelijkse lunches voor bedrijven tijdens meetings. Als geboren planner neem jij graag de touwtjes in handen en weet jij wat er nodig is om iedereen zorgeloos te laten genieten van onze natuurplek.
De job omvat niet enkel tafels stylen en scrollen op pinterest: Met jouw ervaring als eventplanner creëer je zen-ness. Met je geweldige organisatorische skills en helikopter view weet je iedereen aan te sturen. Je bent de draaiende motor van onze projecten, door de algehele planning bij te houden, productioneel de eventdagen te begeleiden, klanten te laten dromen maar ook hun voeten op de grond te zetten wanneer nodig en onze leveranciers te ondersteunen bij de organisatie van het evenement. Je komt terecht op een plek in de natuur, dus je deinst niet terug van een warme zomer of een regenbui.
FUNCTIE-OMSCHRIJVING
EVENTS
-
Je bent mee het gezicht van Bleyckhof. Je geeft rondleidingen en laat klanten mee dromen over hun event, retreat of workshop.
-
Je gaat over het klantencontact, maakt duidelijke afspraken met leveranciers, opstellen van draaiboek, budget managen tot het verzamelen van de juiste materialen en stylen van de locatie.
-
Je bent het aanspreekpunt tijdens events en stuurt het hele team en leveranciers aan.
-
Je maakt een korte en lange termijn planning op basis van de aankomende events.
-
Aansturen van stagiaires en jobstudenten. Je hebt dus helder inzicht in time management en kan goed leiding geven.
-
Eigen creatieve concepten van Bleyckhof omtoveren en vertalen in een gestructureerde planning.
-
Je legt contacten maakt financiële en productionele afspraken met leveranciers die onze events mee vorm geven (van bloemisten, cateraars tot yogateachers)
-
Je bent de eventplanner voor onze trouwfeesten en werkt dus 1 à 2 jaar vooruit.
OPERATIONAL
-
Orde & netheid bewaken in Bleyckhof: lijstjes are your middle name!
-
Opvolging van structuur: hello again time management
-
Operational manager van de locatie: Voorraadbeheer (van stock uitpakken, sorteren en bijhouden tot tijdig bestellen), permanentie, delegeren en ontvangst.
-
Eigen creatieve concepten van Bleyckhof omtoveren tot een gestructureerde planning
MARKETING
-
Je hebt feeling met het maken van foto’s en video’s om ook de social media mee te beheren tijdens events
-
Uitwerken van brochures & digital forms aan de hand van templates
JOUW KWALITEITEN
-
Je hebt productionele ervaring in events en affiniteit met de weddingsector
-
Je bent vlot in omgang en weet hoe je helder moet communiceren
-
Natural styling kent geen geheimen voor jou.
-
Structuur maken in chaos geeft je energie
-
Je denkt in beelden en kan het pinterest bord omtoveren tot realiteit
-
Je houdt van terugkomende processen en werkt hier dagelijks mee aan, maar kan ook inspelen op last-minute wijzigingen
-
De handen uit de mouwen steken is de ideale afwisseling voor jou en je houdt van fysieke arbeid (check stappenteller!). Je hebt dus geen zwakke rug!
-
Je houdt van een flexibele werkweek. Weekend- en avondwerk zijn part of the job. Wat meer vrij zijn doorheen de week klinkt ideaal!
-
Gepassioneerd door natuur: Je bent graag buiten in alle seizoenen
-
Je hebt mensenkennis en kan kijken door de ogen van klanten
-
Orde en netheid geven je peace of mind
-
Je hebt oog voor detail
-
Zelfstandig werk verrichten is jouw ding: je bent verantwoordelijk en neemt initiatief. De afwisseling tussen alleen werken tijdens voorbereidingen en in team werken tijdens events lijkt je ideaal.
-
Surplusje: het digitaliseren van processen maken je happy (en geven ons een peace of mind! ;-))
-
Je hebt een rijbewijs en woont in de buurt van Antwerpen (Oelegem/Schilde)
Wat hebben wij te bieden?
-
Werken in een prachtige natuuromgeving omringd door inspirerende jonge zelfstandige partners.
-
Je krijgt veel verantwoordelijkheid en opportuniteiten
-
Flexibele werkuren met mogelijkheid voor thuiswerk
-
Werken in een familiale sfeer
-
Goede loonvoorwaarden met tal van extralegale voordelen
-
Je kan mee surfen op de goede energie van mensen die hier hangt.
-
Mooie mix tussen verschillende events en opdrachten voor inspirerende klanten
Klopt je hart sneller na het lezen van deze vacature? Zeg jouw fitness abonnement maar af, zet je nieuwe doel op de stappenteller een stuk hoger en stuur een mailtje naar jobs@bleyckhof.be met een motivatie waarom jij onze events tot een dromerig niveau kan tillen. Geef in het mail ook een inkijk in jouw vorige projecten.
De sollicitaties lopen af op 30 maart.
Opstart in samenspraak.
​
//
KUISKRACHT
​
Jouw job bestaat voornamelijk uit het poetsen en onderhouden van alle ruimtes op Bleyckhof. Lakens vervangen, badkamers kuisen, koffietoestel reinigen, koelkasen uitkuisen, wc papier bijvullen tot vuilbakken vervangen. Ook wassen en voorraaden aanvullen hoort tot jouw takenpakket.
​
Dagen en uren zijn te bespreken. Idealiter 2 à 3 dagen per week. Voorkeursdagen maandag en donderdag. Je kan zelfstandig tot Bleyckhof komen (openbaar vervoer tot aan de voordeur). Vast contract onbepaalde duur of interim.
​
​
//
STAGIAIRE EVENTS NAJAAR 2024 EN VOORJAAR 2025
​
Word jij ook spontaan gelukkig van mooi gedekte tafels, mensen ontvangen, events organiseren en mensen verbinden? Blijven lezen is de boodschap..
​
Wij zoeken stagiaires op Bleyckhof. Een allesomvattende stage waar je instaat voor het organiseren van events en het hosten van onze locatie. Organisatie van trouwfeesten, PR events, workshops en andere privefeesten. Van styling, productie tot budgettering. Ruimte voor het uitwerken van eigen creatieve concepten.
​
​
PRAKTISCH
- Stageduur voor min. 8 weken in events
- Je geraakt zelfstandig op Bleyckhof.
- Stage in schoolverband.
​
Neem contact op via jobs@bleyckhof.be
​
​
​